Winkelwagen

0 product(en) - €0,00
Uw winkelwagen is leeg!



Home > FAQ

FAQ


Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Bij verzending ontvangt u e een e-mail met de barcode van uw pakket, waarmee u uw  bestelling kunt volgen via Track & Trace. Heeft u zowel Haarproducten als Fashionproducten besteld? Dan kan het  zijn dat u  twee Track & Trace codes ontvangt. En dus twee pakketten ontvangt. U betaald eenmalig de verzendkosten.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

U kunt uw bestelling annuleren of wijzigen. In deze context houdt annuleren in dat een overeenkomst tussen u en amourhairfashion.nl tot stand komt nadat een bestelling is geplaatst en een orderbevestiging is ontvangen via de door u opgegeven e-mailadres.

 

Zijn de prijzen inclusief BTW?

De op de website vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Een bijdrage in de verzendkosten wordt apart, voorafgaand aan het moment van bestellen, aan u vermeld. Deze bijdrage kan afhankelijk zijn van de ordergrootte. De bijdrage in de verzendkosten wordt bij een retournering niet terug betaald.

Ik zie een leuk product, maar mijn maat is niet op voorraad!

Misschien is dit product na te bestellen. Mail ons Url link of artikel, kleur en prijs. Stel hier uw vraag?

Hoe gebruik ik mijn Kortingscode?

- Kortingscode is één keer per bestelling inwisselbaar*
- Kortingscode is mogelijk niet van toepassing op afgeprijsde artikelen
- Kortingscode is mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of acties
- Kortingscode is mogelijk niet geldig voor  sommige artikelen
- Kortingscode heeft een beperkte geldigheidsduur
- Kortingscode is mogelijk gekoppeld aan een minimale en/of maximale bestelwaarde**
- Kortingscode is slechts eenmaal geldig en verliest na het definitief maken van een bestelling haar waarde.
- Verrekening na bestelling en uitbetalen in contanten is NIET mogelijk

 

Hoe gebruik ik mijn *Cadeaubon?

- Cadeaubon is meerdere keer per bestelling te gebruiken
- Cadeaubon is te gebruiken voor het gehele assortiment
- Cadeaubon heeft onbeperkte geldigheidsduur
- Cadeaubon is NIET gekoppeld aan een minimale en/of maximale bestelwaarde
- Cadeaubon wordt in het geval dat u artikelen retourneert weer als shoptegoed op uw account bijgeschreven
- Verrekening na bestelling  en uitbetalen in contanten is NIET mogelijk

* U kunt bij een bestelling dus meerdere cadeaubonnen gebruiken, maar altijd slechts één kortingscode

** Ook nadat u artikelen geretourneerd heeft moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden, anders is de kortingscode niet geldig voor uw bestelling

*** In het geval dat u uw bestelling retourneert is uw kortingscode niet opnieuw geldig voor uw volgende bestelling

Let op! Helaas is het niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode of cadeaubon te verrekenen. Ook de serviceteam kan u hierbij niet helpen. U kunt de kortingscode of cadeaubon uiteraard bij uw volgende bestelling gebruiken.

Ik krijg geen e-mail ontvangstbericht van mijn cadeaubon?

Indien u de cadeaubon e-mail niet binnen enkele ogenblikken heeft ontvangen van Amour Hair & Fashion is dat mailtje mogelijk in de map 'Ongewenste E-mail' terecht gekomen of u kunt F5 drukken om uw scherm te refreshen.

Kijk in die "Ongewenste E-mail map" of "Spam map" of daar berichten staan die u wel wilt ontvangen. U kunt de mailtjes van Amour Hair & Fashion in uw map "Postvak IN" ontvangen als u de instelling van uw e-mail aanpast door ons mailadres als gewenste mail aan te merken.

Hoe werkt mijn wenslijst?

Alvorens de wenslijst te gebruiken dient u eerst in te loggen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt kiezen uit binnen- en buitenlandse betalingen: in één klik geregeld.

•    iDEAL      
•    Creditcard    
•    Mister Cash      
•    SOFORT Banking      
•    Overboeking      
•    Bitcoin      
•    PayPal      
•    Paysafecard

Is online bestellen bij amourhairfashion.nl veilig?

Uiteraard is online bestellen bij amourhairfashion.nl veilig door middel van het SSL-certificaat. In het kort zorgt een SSL certificaat ervoor dat de gegevensuitwisseling tussen de u en amourhairfashion.nl  via een versleutelde verbinding verloopt. Zonder het SSL-certificaat  is een verbinding niet beveiligd en kan informatie dus onderschept worden. Wij respecteren de privacy van onze bezoekers.

 

Wat zijn de voorwaarden van betaling onder Rembours?

Wij leveren alleen binnen Nederland. De kosten voor het verzenden onder rembours bedragen de verzendkosten + 1% commissie voor post.nl van het totaalbedrag van uw bestelling. De kosten voor uw rembours zending dienen vooraf betaald te worden. Uw bestelling wordt direct verzonden op het moment dat de rembourskosten zijn betaald. De kosten van rembours bedragen €19,50 (€11,50 + extra snelle service levering + extra verzekeringskosten (€8,00). Wij hanteren een maximum bestelbedrag van EUR 1.000,- per rembours bestelling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvangt?

  • Post NL/DHL4You met Track & Trace
  • Producten levertijd 1-3 werkdagen / Fashion levertijd 3-5 werkdagen
  • Post NL Pakket Rembours
  • Producten levertijd 1-3 werkdagen / Fashion levertijd 3-5 werkdagen

Bij verzending ontvangt u  een email met de barcode van uw pakket, waarmee u uw  bestelling kunt volgen via Track & Trace. Heeft u zowel Haarproducten als Fashionproducten besteld, DDan kan het  zijn dat u  twee Track & Trace codes ontvangt. En dus twee pakketten ontvangt. U betaald eenmalig de verzendkosten.

Orders geplaatst én betaald op maandag-vrijdag vóór 15:00 worden dezelfde dag in behandeling genomen, m.u.v. feestdagen.

Orders geplaatst én betaald op maandag-vrijdag 15:00 worden de volgende werkdag in behandeling genomen.

Heeft u uw bestelling niet ontvangen binnen de aangegeven werkdagen na verzending neem dan contact op met het Amour Hair & Fashion Serviceteam.
 
Alvorens uw bestelling te kunnen verwerken, dienen wij de betaling eerst ontvangen te hebben. Dit is het geval bij IDEAL en PAYPAL betalingen. Bij Bankoverschrijving moet u rekening houden met 2 tot 3 dagen verwerkingstijd. Uw order wordt pas in behandeling genomen op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen. Dit hangt natuurlijk af van de verwerkingstijd van uw bank.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

De verzendkosten voor het versturen van een zending binnen Nederland zijn € 5,50.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij versturen naar verschillende landen. Indien u zich niet in Nederland bevind bent u aansprakelijk voor de eventuele belastingen en heffingen die uw land hanteert.

Europa Zone 1
België, Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco) Italie (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden

Europa Zone 2
Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenie, Slovenië, Slowakije, Tsjechië

Rest van de Wereld
Alle landen.

Kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Uiteraard kunt u een product ruilen of retourneren. Kijk in onze algemene voorwaarden voor alle details betreffende uw recht op retour of ruilen.

Wanneer kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Door middel van het invullen van het online retouraanvraag formulier. U ontvangt dan z.s.m. een e-mail met het correcte retouradres. Let op! Vestigingadres is niet het retouradres. Alle retourzendingen die naar deze adres verstuurt worden, worden niet in behandelingen genomen. En gaan automatisch weer retour.

Bij afgifte van uw pakket bij een PostNL winkel of postkantoor ontvangt u een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is uw bewijs dat u het pakket hebt geretourneerd naar amourhairfashion.nl. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Artikelen ruilen of retourneren uit verschillende bestellingen?

U kunt verschillende bestellingen in één doos doen. In deze context houdt het in dat de terug te sturen producten in nieuwe, ongebruikte en ongedragen staat zijn en met alle oorspronkelijke verpakkingsetiketten en kledinglabels aangehecht.

Nieuw en ongebruikt betekent dat er geen vlekken op het artikel zitten, dat de labels en etiketten geen tekenen van gebruik vertonen en dat het artikel geen parfumgeur heeft.

Hoelang duurt de retourzending controle en verwerkingstijd?

Zodra wij uw retourzending hebben gecontroleerd en verwerkt, sturen wij u een e-mail. Mocht u onverhoopt binnen 14 dagen na uw retourzending, geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan z.s.m. contact op met het Amour Hair & Fashion Serviceteam.

Bij ruilen of gedeeltelijk retour zal de waarde van de geretourneerde artikelen inclusief de verzendkosten voor de heenzending worden gecrediteerd op de bankrekening die u heeft  gebruikt tijdens het plaatsen van uw bestelling. Restitutie vindt zo spoedig mogelijk plaats en uiterlijk binnen 30 werkdagen. Deze termijn gaat in op het moment dat wij de artikelen retour hebben ontvangen.

Met uitzondering van feestdagen. Het kan tot 10 werkdagen duren voordat restituties bijgeboekt zijn op uw bankrekening. Afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank.

Hoe worden klachten behandeld?

Als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met Amour Hair & Fashion Serviceteam. Wij helpen u graag verder. Is uw klacht na contact met onze serviceteam niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk kenbaar maken bij Amour Hair & Fashion. Uw klachtbrief stuurt u onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar info@amourhairfashion.nl.

Zodra wij uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen 14 werkdagen na de ontvangstbevestiging.

Over ons

Your Store
Amourhairfashion is het platform waar modeliefhebbers elkaar ontmoeten en inspireren. Ons motto is: " Geloven in al het goede waar liefde begint".

BEDRIJF

  • Amour Hair & Beauty
  • Veerse Meer 4
  • 2134VR Hoofddorp Nederland
  • KVK 60850337
  • BTW NL 205679018 B 02
  • BANK NL68 INGB 0006 5558 02

BESTELLEN

  • Ga naar uw Product
  • Klik op Bestellen
  • Ga naar de Kassa
  • Klik op Afrekenen

Contact

  • Live Chat
  • +31 (0) 23 6200144

Nieuwe klant.

Een account aanmaken

Door een account aan te maken kunt u sneller en makkelijker bestellen. Daarnaast kunt u uw eerdere en huidige bestellingen eenvoudig bekijken.

Verder

Terugkerende klant.